نماینده ی انحصاری استابلایزرهای سرووموتوری

تالی الکتریک نماینده انحصاری چندین شرکت معتبر در زمینه استابلایزر ( تثبیت ولتاژ برق شهر) و وارد کننده و مرکز پخش انواع محصولات استابلایزر ( استابیلایزر - استابلایزر تک فاز - استابلایزر سه فاز ) در سراسر ایران می باشد.

نماینده ی انحصاری استابلایزرهای سرووموتوری

تالی الکتریک نماینده انحصاری چندین شرکت معتبر در زمینه استابلایزر ( تثبیت ولتاژ برق شهر) و وارد کننده و مرکز پخش انواع محصولات استابلایزر ( استابیلایزر - استابلایزر تک فاز - استابلایزر سه فاز ) در سراسر ایران می باشد.

* معرفی محصولات شرکت امگا

دستگاه های استابلایزر امگا ساخت کشور کره جنوبی مطابق با استاندار های کشور ایران و با دارا بودن چندین استانداردهای جهانی از جمله ( ISO۹۰۰۱، TUV آلمان ، CSA آمریکا ، CE اروپا) که قابل مشاهده روی دستگاه استابلایزر می باشید، قادر هستند که این نوسانات را به نحوی بسیار عالی و فراتر از دیگر دستگاه های موجود در بازار، حتی نوساناتی که با چشم دیده نمی شود را بر طرف کند .
این کارخانه در سال ۱۹۸۰ میلادی توسط مهندسان کره ای افتتحاح گردید و همواره با استفاده از بهترین کادر فنی توانسته است با صادرات به اکثر کشور های اروپایی و آمریکایی و آسیایی با حجمی بالغ بر پانزده میلیون دلار به عنوان یکی از شرکتهای برتر در جهان شناخته شود .
از محصولات این شرکت میتوان انواع UPS ، واریابل ، اینورتر ، شارژر و استابلایزر نام برد .



* از جمله موارد استفاده دستگاه استابلایزر میتوان موارد زیر را نام برد:

۱) استفاده خانگی (آپارتمان های مسکونی واداری به صورت مجزا و یا کل آپارتمانجهت حفاظت از کامپیوتر، یخچال و فریزر، تلویزیون ، کولرگازی ، …)
۲) محیط های بیمارستانی (اتاق عمل. سی تی اسکن ، MRI، سونوگرافی ، یونیت های دندان پزشکی ، …)
۳) محیط های آزمایشگاهی ( کنترل کیفی ، تشخیص پزشکی ، …)
۴) محیط های صنعتی ( دستگاههای CNC، کوانتومتر ، چاپ ، بسته بندی ، …)
۵) استفاده عمومی ( پمپ آب ، آسانسور ، تالارها و سالن های نمایش ،…)
۶) ایستگاههای مخابراتی ، رادیویی ، تلویزیونی ، سالن های نمایش ، ضبط ویدیوئی و ...

برای اطلاع از انواع مدلهای موجود و کاتالوگ این محصول فایل کاتالوگ را از سایت ما دانلود نمایید در صورت خواستن اطلاعات تکمیلی با ما تماس بگیرید.

ساعت کار فروشکاه تالی الکتریک

یکشنبه تا چهارشنبه : از ساعت 9:00 تا 19:30

پنجشنبه ها : از ساعت 9:00 تا 14:30

تهران، خیابان لاله زار جنوبی، کوچه بوشهری، مجتمع تجاری تهران الکتریک، طبقه همکف، واحد 105


تلفکس: 33113234 – 33993112 – 33982728 – (10 خط) موبایل : 09121085756 -- 09356273374

شماره سامانه پیام کوتاه : 10004679843100

وب سایت : WWW.TALYELC.COM وبلاگ : WWW.TALYELC.BLOGFA.COM

ایمی : INFO@TALYELC.COM

بایگانی

این یک صفحه مستقل آزمایشی است که به زودی توسط نویسنده این وبلاگ، تکمیل یا حذف خواهد شد.

اگر شما نویسنده‌ی این وبلاگ هستید، برای حذف یا ویرایش این صفحه، از طریق مرکز مدیریت وبلاگ خود کافی است در منوی سمت راست به بخش انتشار رفته و بخش صفحات مستقل را انتخاب کنید.

صفحات مستقل جدا از مطالب سایت هستند که همیشه در منوی بالای سایت نمایش داده می‌شوند. این صفحات معمولا برای اطلاعات کلی در مورد سایت مثل «درباره ما»، «تماس با ما»، «فهرست» یا «نظرات شما» مفید هستند.

ارسال نظر به صورت پیش‌فرض برای صفحات مستقل غیر فعال است، اما می‌توانید آن را فعال کنید.

ضمنا برای ایجاد لینک مستقیم (به یک صفحه داخلی یا خارج سایت) در منوی بالای سایت، از منوساز استفاده کنید. مثل لینک «سرآغاز» که به مطلب اول شما لینک شده است.

فهرست سایر خدمات و محصولات شرکت بیان نیز به شرح زیر می‌باشد:

وبلاگ بیان، صندوق بیان (فضای اختصاصی آپلود عکس و آپلود فایل)، ابر جستجوگر سلام، موتور جستجوی ایرانی زال، سرویس ایمیل فارسی و ایمیل ایرانی، خدمات امن سازی جهت کاربران و مدیران سایت‌ها، ترویج و آموزش برنامه نویسی حرفه ای از طریق برگزاری مسابقات برنامه نویسی و ...